زمین آبی

زمین آبی

lumpen

به نظرم کار خیلی قویه...beat که هیچ جایی برای نقد نمیذاره...فقط میتونم ازش تعریف کنم...فضا سازی عالی که قطعا از سلیقه استاد آب میخوره و استفاده از convolver و impulse های مناسب...استفاده از پیانو برای ملودی و اجرای ملودی به سبک موسیقی کلاسیک غربی...به نظرم ملودی کمی هم به آواز بیات اصفهان موسیقی سنتی خودمون اشاره هایی داره...تکست هم عالی...لحن اعتراضی مهراد و لحن تمسخرآمیز زخمی به کار خیلی خوب نشسته...خیلی از پیش بینی ها هم در مورد محتوی لمپن(Lumpen) از طرف هوادارا اشتباه در اومد و نکته جالب کار تاریخ انتشار اون یعنی اول مهر هستش و یه جورایی هم تلمیح داره به ورس مهراد تو آهنگ "تابستون کوتاهه" که میگه:"چرا میره جلو عقربه هی...متنفرم من از اول مهر"

 

خود استاد در پیجش در مورد قضیه lumpen این طوری میگه:

 

"قضیه آهنگ لومپن:

 

این آهنگ فقط یه انتقادِ به موزیک تو خالی‌ ساختن و دروغ گفتن توش صرفاً بخاطر اینکه بقیه بگن چقد باحال، مشکلی‌ با آرتیستِ خاصی‌ نیست ولی‌ خودم خیلی‌ وقتِ که راهمو عوض کردم و دوست دارم کسایی که دنبال می‌کنن هم بدونن کارمون پیتزا نیست که همه حال کنن و رد شن ازش. موزیک تاثیر گذارِ پس خالی‌ بستن توش کلاه برداری و انحرافیه. حداقل الان تو این سبک تو ایران. این فقط نظر منِ و دوست ندارم درگیر حاشیه باشم. یه سریم توی موزیکشون ریز انداختن ریز پس گرفتن. در ضمن معرفى میکنم "زخمى". کارشو بلده زیاد."


 

***پیشنهاد من اینه که حتما بشنوید... استاد از 10 بهت 9 میدم...

  • مهراد یزدان

نظرات  (۲)

  • آریانا م.ف
  • سلام
    گوش دادم متنه خوبی داشت اما نوع خوندنشو دوست نداشتم. اما حتما به اینجا سر میزنم چون دوست دارم اهنگو خصوصا رپ رو. ممنون
  • آریانا م.ف
  • سلام
    گوش دادم متنه خوبی داشت اما نوع خوندنشو دوست نداشتم. اما حتما به اینجا سر میزنم چون دوست دارم اهنگو خصوصا رپ رو. ممنون
    پاسخ:
    موسیقی عالیه...من اینجا beat هایی که خودم میسازم تو هر سبکی میذارم و فقط آهنگای رپ رو نقد میکنم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی