زمین آبی

زمین آبی

سفر به چزابه

موسیقی فیلم سفر به چزابه رو برای string section مربوط به Harmor تنظیم کردم و با استفاده از پلاگین های Fruity reeverb و Fruity convolver و Fruity eq2 و همچنین maximus ویرایش های نهایی رو روی کار انجام دادم. نکته ای که در مورد این کار باید بگم اینه که در این کار نت قطعه رو ابتدا به صورت گوشی اونم از روی ملودی که در خاطرم بوده نوشتم و در ابتدا اونو برای ساز سنتور تنظیم کردم. بعدش قطعه رو توی اف ال استودیو ساختم. این ملودی در نسخه اصلی قطعه با استفاده از ساز کمانچه اجرا میشه و در بعضی جاها با ساز تار همراه میشه. من برای تنوع این قطعه رو برای string section ساختم و به زودی با سنتور خودم قطعه رو کامل تر میکنم تا فضا سازی قطعه و همچنین احساس قطعه قوی تر شه...

با هم بشنویم:

  • مهراد یزدان

نظرات  (۲)

از کارایی که رو قطعه کردین متاسفانه هیچی سر در نیاوردم..ولی خوبه!! و مطمئنم کامل‌ترش بهترم میشه :)
پاسخ:
مرسی که اومدی و گوش دادی قطعه هارو...
نه فیلمه رو دیدم و نه موسیقیش رو شنیدم. ولی این قطعه رو خیلی دوست داشتم. کاش می شد با ساز های واقعی زده بشه☺
پاسخ:
راستش فیلم در مورد جنگ و مناطق جنگیه...موسیقی هم اون فضای غم آلود جنگو مجسم میکنه برای مخاطب...به نظر من موسیقی فیلم خیلی قوی تر از خود فیلمه، هر چند با این اوصاف هم چیزی از فیلم کم نمیشه...در مورد اینکه با سازهای واقعی اجرا بشه هم به زودی با سنتور هم قطعه رو اجرا میکنم و بعد از میکس نهایی تو وبلاگ قرار میدم(واقعا موسیقی ماشینی بی احساسه!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی