زمین آبی

زمین آبی

مهتاب(دوئت سنتور-کمانچه)

قطعه بسیار زیبای مهتاب، دونوازی برای سنتور و کمانچه و من قسمت کمانچه قطعه رو با نرم افزار Fl studio آماده کردم. قطعه در آواز بیات اصفهان هستش(یکی از مورد مورد علاقه ترین آوازهای ایرانی از نظر من)...ملودی قطعه به حال و هوای این روزای من خیلی نزدیکه...بگذریم...

چند نکته در مورد این کار:

ابتدا پلاگین هایی که در کانال Master استفاده کردم رو معرفی میکنم:

1-Fruity parametric eq2

با این پلاگین بخش فرکانس بالا و فرکانس پایین کارو کمی تضعیف کردم تا قطعه کمی نرم شه

2-Fruity convolver

با این پلاگین فضا سازی کردم و کمی echo ایجاد کردم تا قطعه با احساس تر بشه

3-Soundgoodizer

4-Maximus

دو پلاگین بالا کلا برای تنظیم مناسب باند فرکانس پایین و فرکانس میانی و فرکانس بالا استفاده شده تا صدای ساز واقعی تر جلوه کنه

*راستی در حال تمرین کردن رو بخش سنتور قطعه هستم تا این دوتا قطعه رو در نهایت میکس کنم و تا این کارو انجام ندم سراغ هیچ قطعه دیگه ای نمیرم.سنتور هم با اون همه سیم و دردسرهایی که برای کوک کردنش وجود داره باعث میشه تا یک کم طول بکشه تا کار تموم شه.

بخش کمانچه قطعه بسیار زیبای مهتاب رو بشنویم:

  • مهراد یزدان

نظرات  (۱)

  • آریانا م.ف
  • زیبابود..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی